Sayfalar

(Benjamin Button'un tuhaf hikayesi'de diyebiliriz..)

1 Ocak 2012 Pazar

1 Yılımızı geride bıraktık..

Hoşgeldin 2012..

Evet bugün itibariyle blogumuzun 1.yılını geride bıraktık yeni yılımızda aynı çizgide ilerleyeceğimizden kimsenin şüphesi olmasın. 1 yılda verilen 3 ay aradan sonra tekrar güncel olan blogumuz hakkında çok güzel tepkiler aldık..Kısa sürede çeşitli yerlerden ciddi bir kitle takipçimiz oldu, hatta ülke dışından bir çok takipçimiz bize tebriklerini ilettiler blogumuzun yayın içeriği üzerine..

Geçen yıl bugün blog açma kararı verirken "kavunpeynir" ismini seçmiştim ama herkes bunu bildiğimiz Rakı mezesi olarak düşündü tabiki de yanıldı. (: Zaten biraz düşününce ince ayrıntısına indiğinizde blogumuzun neden bu kadar tutulduğunu kestirmeniz güç değildir sanırım. 





Bloga 3 kişi başlamıştık kurduğumda, ancak bi arkadaşımız nişanlaranak evlilik hazırlıklarına başlamak üzere aramızdan ayrıldı en son yazısıda hala beğeni almakta; "Bir Zivanadan Çıkan Dumanın İçindeyim Şimdi" Sonunda mutluluğu buldu ona şimdiden evlilik hayatında başarılar diliyoruz. (: Öteki arkadaş diye nitelendirdiğimizde çekip gitti. Ben kaldım bir başıma ancak bir başıma yaptığım yazılar,derlemeler tüm zamanlardan daha çok hit çekti. Bunu övünerek değil gerçekleri aktararak söylüyorum çoğu kişi ismimi merak ediyor, çoğu kişide beni tanıyor. (: Tek kişilik dev ordu misali böyle daha mutluyum aslında daha özgürüm. (:

Biraz gizemli biraz düşünür olarak tanımlamak yanlış olmaz galiba beni,ruh halimin akışına göre gerçekleri yazmaktan hiç sıkılmıyorum ve insanların mutluluğu bulması için hiçbir felsefik duygudan kaçınmıyorum. Yeni yıldan tek isteğim var oda barış içinde bir yaşam, herkesin azda olsa huzuru bulması. 

Sizin istekleriniz varsa yorum kısmında 2 dakikanızı ayırarak belirtebilirsiniz.. Herkese teşekkürler, herkese sağlıklı mutlu  seneler.. (:

Photo By ; Mert Turuncu

NOT: Bloga başlarken İSTANBUL sevgisi üzerine yola çıkmıştık yeni yılda da tekrar belirtiyorum ; İSTANBUL üzerine yazılarımız,resimlerimiz,şiirlerimiz,belgesellerimiz devam edecektir.Ve yeni yılda "Kitaplar" üzerinede fikir alışverişinde yoğunlaşacağımızı belirtmek isterim "Kitap" üzerine taslak bloglarla görüşme halindeyiz alt yapımıza alıcaz ve daha keyifli bir blog haline getireceğiz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe