Sayfalar

(Benjamin Button'un tuhaf hikayesi'de diyebiliriz..)

5 Temmuz 2013 Cuma

Delimiyim ben ?

Normal Hayat'a dönüş yaparken beynimi yüzlerce anı kemiriyor. Her anı pislik içinde, her anıda bi çaresizlik var, tükeniş var, direniş var. Ama bunlara aldırmayan deli bir ruhum var! Belkide o akıllı ben deliyim. İşte bu gel-git sorularla geçiriyorum son 2 yılımı. Tabii ki oturduğum yerde geçirmedim geçen koca yılı , bir başıma gözümü İtalya sahillerinde açtığımda oldu, Balkan soğuklarında da.. Değiştirmediğim tek şey bir başıma olmamdı!

Denizlere baktıkça bir tebessüm kaplıyordu yüzümü, uçsuz bucaksız gökyüzü eşliğinde Dünya'nın farklı yerlerini keşfederken beynim halen kemirilmekle meşguldü. Daha fazla konuşamıcam, sizi "Time To Say Good Bye" parçasıyla başbaşa bırakıyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe