Sayfalar

(Benjamin Button'un tuhaf hikayesi'de diyebiliriz..)

5 Temmuz 2013 Cuma

Hayal satan adam - 2

2 yıl sonra ilk yazımın üstünden seriyi devam ettirmek adına 2.yazımı yazıyorum.
(via ; Hayal satan adam - 1 )

Hayal satan adam geçen 2 yıl içerisinde yüzbinlerce hayal sattı.. Malesef teknolojiden o aralar uzak olduğum için nice güzel hayalleri sizlerle paylaşmaktan aciz kaldım! Neyse bugün yine bir temmuz gecesinde sizlere mürekkebi bitmiş , nefesimle hayat verdiğim kalemimden yazıyorum. Bu gece , o gece'den eser yok. Bugün şaşkın bakışlarımla anı yaşarken, gözlerimden geçen bir film şeridinde sadece 2 fotoğraf karesi vardı. Sen ve Ben ! İkimiz de ters yönlere doğru gidiyorduk.. Bana sanki içinden; sana birşey söyleyeceğim dön yüzünü diyordun, bu kareyi tamamlayalım sarılarak.. Sonra dedim ki ; benim değilsin artık boşver unut adımı..

Bu hayalimizi Murat beyle taçlandıralım..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Bumerang - Yazarkafe